﷽
Met Gods genade, Sanabel Europe is de eerste uitgeverij voor onderwijsprogramma's
Ons doel is om de Arabische taal en islamitisch onderwijs aan kinderen en volwassenen in Europa en Noord-Amerika
Ontdek meer dan 100+ boeken en producten
-
Arabische taal - Niveau 14
€12,90Dit is het vierde niveau dat aan de serie ondersteuning en herstel is gekoppeld
We hebben een methode aangenomen die afwijkt van de conventionele lesmethode
Een beleefde, vriendelijke en vertrouwde praktische stijl die leraar en leerling met elkaar verbindt
Als gevolg hiervan gaat de leerling rechtstreeks naar het zesde niveau van de basisschool
-
Van verhaal naar expressieserie – (10 verhalen)
€20,00De serie ‘Van verhaal tot expressie’ is een educatieve verhalenreeks gericht op het ontwikkelen van hun vermogen om verhalen uit te drukken en te begrijpen.
Deze serie is bedoeld om kinderen te leren hoe ze vragen met betrekking tot teksten op een creatieve manier kunnen oplossen via de toepassingen die in elk verhaal te vinden zijn.
De serie bevat verschillende verhalen die op een leuke en interactieve manier belangrijke levenslessen leren.
Deze serie bevat 10 verhalen: de landmuis en de stadsmuis, de vlinder en de bij, de vos en de haan
De kraai en de vos, het konijn en de schildpad, de os en de ezel, de duif en de mier, de leeuw en de muis.
Het insect en de mier, de wind en de zon
-
Serie van verhaal tot expressie – De Vos en de Haan
€2,50De serie ‘Van verhaal tot expressie’ is een educatieve verhalenreeks gericht op het ontwikkelen van hun vermogen om verhalen uit te drukken en te begrijpen.
Deze serie is bedoeld om kinderen te leren hoe ze vragen met betrekking tot teksten op een creatieve manier kunnen oplossen via de toepassingen die in elk verhaal te vinden zijn.
De serie bevat verschillende verhalen die op een leuke en interactieve manier belangrijke levenslessen leren.
-
Arabische taal - Vijfde niveau - Middelbare school
€15,90Op dit niveau en het volgende niveau zijn er oude en moderne literaire teksten, en we wilden dat de eerste teksten heel gemakkelijk en soms dialogisch zouden zijn, zodat de breuk niet volledig zou zijn, rekening houdend met de regel van natuurlijke vooruitgang bij het leren van talen.
Het uitgangspunt voor dit boek zijn geschreven teksten van hedendaagse of oude auteurs die een duidelijk idee geven over de Arabisch-islamitische beschaving, haar religieuze en menselijke waarden, en bewijsmateriaal zonder diepgaande studie van deze kwesties, zodat we de student de ruimte geven om vrijheid om oordelen te vellen en onderzoek voort te zetten, als hij dat wenst.
De methode berust op het begrijpen van een geschreven tekst en het uitleggen ervan door middel van oefeningen tussen de studenten en onder begeleiding van de docent, waarbij de nadruk ligt op de dialoog tussen de studenten en het aankaarten van kwesties die de aandacht trekken en als uitgangspunt voor discussie dienen. van de kant van de student, daarom hebben we alle teksten met vragen toegevoegd om de tekst te begrijpen en de structuren te benadrukken die voor hem misschien moeilijk lijken om op te letten. De student oefent ermee, en de tekst dient ook als startpunt voor het studeren een vraagstuk dat de student eerder zonder verdieping heeft bestudeerd. We hebben aan de tekst ook oefeningen toegevoegd over expressie en redactie, in overeenstemming met de bestudeerde taalkwesties en de taalkundige balans in de bestudeerde tekst. In dit boek wilden we de teksten zowel in de tijd als in de ruimte diversifiëren, net zoals we ervoor wilden zorgen dat de uitdrukkingen waren duidelijk en de zinnen waren zo kort mogelijk, verstoken van artistieke en literaire expressie.
Wat grammaticale en taalkundige kwesties betreft, deze werden op een korte en vereenvoudigde manier behandeld met eenvoudige oefeningen, en aan het boek werd een reeks regels toegevoegd voor degenen die er dieper op in willen gaan. Wat de teksten betreft, deze zijn gekoppeld aan specifieke assen, gebaseerd op een specifiek principe, namelijk het geven van een duidelijk idee over de Arabisch-islamitische beschaving, zoals steden en hun Arabisch-islamitische karakter, de civilisatie, culturele en sociale ontwikkeling, de verspreiding van de islam, en islamitische morele waarden (zoals samenwerking, liefde voor anderen, eerlijkheid, liefde voor God en rechtvaardigheid).
En enkele kwesties van hedendaagse mensen in de wereld, vooral de kwesties die de Arabische bevolking aangaan (rassendiscriminatie, vrijheid, onrechtvaardigheid...de Arabische omgeving en de geografische omgeving (stad, dorp, platteland). Opmerking: er is een beoordeling gemaakt opgenomen voor elke as waarmee de leerling zijn capaciteiten en de mate van zijn begrip en beheersing van de beheerste vaardigheden kan bepalen.
-
Arabische taal - Inleidend niveau
€12,90Gericht op kinderen die niet op de kleuterafdeling hebben gestudeerd
Dit niveau is ontworpen volgens de deconstructieve methode, waarbij het kind van woord naar letter gaat
Het kind leert de Arabische letters in klank, vorm en positie in de gebruikelijke volgorde om verwarring te voorkomen
Door het trainen en oefenen van mooie en interessante letters, woorden en tekeningen
-
Montessoridoos – Beroepen
€18,0045 kaarten voor de belangrijkste beroepen met hun naam.
Groepsinhoud:
– 15 kaarten met verschillende soorten beroepen.
– 15 kaarten met afbeeldingen van deze beroepen, vergezeld van hun namen.
– 15 kaarten. We presenteren alleen de namen van deze beroepen.
– Inleidende handleiding voor gebruik.
Vertegenwoordigt u een school, vereniging of instelling
die de Arabische taal onderwijst?
Om u aan te moedigen en te ondersteunen
zijn er speciale kortingen en prijzen voor scholen,
neem contact met ons op en wij begeleiden u graag
- Belangrijke kortingen
- Tips en aanwijzingen